.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازي نظام مند سرويس هاي اياب ذهاب مدارس مازندران

در آستانه بازگشايي مدارس جلسه شوراي انجمن اوليا ومربيان سازمان آموزش و پرورش مازندران با هدف نظام مند كردن سرويس هاي اياب ذهاب مدارس مازندران تشكيل شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش مازندران، عبدالوحيد فياضي رييس سازمان آموزش پرورش مازندران در اين جلسه با اشاره به نقش تاثيرگذار انجمن اوليا و مربيان در تعالي فعاليت هاي تعليم و تربيت گفت : شكوفاسازي استعدادهاي آينده سازان ايران اسلامي نيازمند مشاركت فكري و معنوي آحاد مردم و مسوولان بويژه تشكل هاي سازمان يافته غير دولتي است .
وي ميزان اين كمك ها در سال تحصيلي 86 -87 را با 70 درصد افزايش نسبت به سال تحصيلي قبل 52 ميليارد ريال برشمرد و افزود : رويكرد مردم به آموزش و پرورش با نگاه كلان است و تمايلي به انعكاس كمك هايشان ندارند .
فياضي انجمن اوليا و مربيان را يكي از اركان اساسي تعليم و تربيت و نهادي اثرگذار در آموزش و پرورش دانست و تاكيد كرد : دولت نهم با پشتيباني همه جانبه از تشكل هاي غير دولتي در امر تعليم و تربيت گامهاي بلندي در راستاي توانمند سازي تشكل هاي مردمي در عرصه ي آموزش و پرورش برداشته است.
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران همچنين با بيان اينكه چهار هزار 514 انجمن اوليا و مربيان با حدود 19هزار نفر در استان مشغول فعاليت هستند گفت : در سال تحصيلي جاري 91 انجمن با 718 عضو در مازندران حائز رتبه برتر كشوري شدند.
وي از برگزاري هفته پيوند اوليا و مربيان در 24 مهر ماه خبر داد و خاطر نشان كرد: بي ترديد اختصاص هفته اي با اين نام علاوه بر تاكيد بر اهميت و جايگاه تربيتي خانواده، توجه جدي به همسويي روش ها و اقدامات تربيتي خانه و مدرسه نيز تلقي مي گردد.
فياضي ايجاد حساسيت در افكار عمومي نسبت به اهميت و ضرورت مشاركت و همسويي ميان اوليا و مربيان، ايجاد تعامل مناسب ميان اوليا و مربيان و سازمان ها و نهادهاي ملي و فراهم نمودن زمينه شناخت فرصت ها، ظرفيت ها و توانمندي هاي موجود در جامعه در راستاي توسعه فعاليت هاي آموزش و پرورش را از اهداف برگزاري هفته پيوند اوليا و مربيان دانست .
وي افزود: از اين رو سازمان مركزي انجمن اوليا و مربيان روز شمار اين هفته و به ويژه اجراي مراسم زنگ پيوند را در كليه مدارس كشور با گشودن دريچه اي به اين موضوع مهم و توجه به ابعاد مختلف تعامل خانه و مدرسه و جامعه مورد توجه افكار عمومي قرار داده است.
فياضي با قدرداني از زحمات و فعاليت هاي انجمن اوليا و مربيان كه به صورت گمنام آموزش و پرورش را در بخش هاي مختلف ياري مي رسانند گفت : با هدف حفظ و تامين سلامت جسمي و اخلاقي و پيشگيري از آسيب هاي دانش آموزان از تمامي تجهيزات موجود ناوگان حمل و نقل عمومي اعم از اتوبوس ، ميني بوس ؛ ون و تاكسي هاي شهرداري استفاده خواهد نمود .
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران با تاكيد بر ضرورت توجه به تامين امكانات تداركاتي براي مدارس استان تصريح كرد : همزمان با باز گشايي مدارس سرويس هاي اياب و ذهاب دانش آموزان با همكاري فرماندهي انتظامي استان و مديران مدارس راه اندازي خواهد شد .
همچنين در اين جلسه مير علي رمضانيان كارشناس مسوول انجمن اوليا و مربيان سازمان آموزش و پرورش مازندران از برگزاري همايش انجمن اوليا ومربيان استان در ساري خبر داد وگفت : 18هزار و 995 در 4هزارو 514 آموزشگاه اين استان عضو انجمن اوليا و مربيان هستند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

میرشفیعی 20 شهريور 1387
سرویس دانش آموزان استثنایی (نابینا - ناشنوا - عقب مانده ذهنی - معلولین جسمی و ... ) را حل کنید بقیه .... قریب 3000 دانش آموز پراکنده در سطح استان باید در کمتر از 50 مدرسه جمع شوند که اکثر این مدارس در حاشیه شهر ها میباشند. نشود که ضرب المثل "" سنگ بزرگ علامت نزدنه "" به ذهن ها خطور کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.